Ayazz54
şu ana kadar 2 defa çorba yedirdim onu ben yedirdim. Akşamları genellikle bize ne yemek yaparsam ona tuzsuz salçasız ona uygun şekilde ayırıyorum. İşte ıspanak, pırasa, köfte vs. ne yemek yiyorsak aynısından yiyor. Bi de en önemlisi birlikte masaya oturun sizi taklit ederek öğreniyor çiğnemeyi filan. Diğerlerini mıncıklaya mıncıklaya yiyor ☺️☺️ Mama sandalyesinin altına da kullanmadığım silinebilir masa örtüm vardı onu seriyorum yemek sonrası siliyorum çok kolay oluyor. “Birlikteanneyiz” sayfasını takip ederseniz cesaretiniz artacaktır ☺️