Doktorlar su vermeyin sadece anne sütü diyor . Bebeğin midesi küçük boşuna dolmasın diyorlar. Ben emzirdikten sonra su verilmesi taraftarıyım . Hele yeni doğduğunda sarılık riskini azaltıyor. Biluramin idrarla atılıyor. Bana sağlık ocağında dr su ver yaz ayları çok sıcak demişti. Bebekler çok terliyor emerken su kaybını karşılayacak beslenme olmazsa (benim bebeğim de su kaybı fazlaydı) sodyum değeri artıyor bu da tehlikeli . Herkes güvendiği doktorun söylediklerini uygular . Ama su ya o kadar kimyasala ilaca maruz kalıyoruz su çok temiz kalıyor yanında.