Burda kaç defa şahit oldum post açan anneler susuzluk yüzünden bebeğinin böbreklerinin zarar gördüğünü yazan ben doğduğu günden itibaren hep verdim çay kaşığı ucuyla.olsun verdim özel doktora götürüyorum kızımı İzmir’de bı prof doktora yaşını başını almış çokta iyi bı doktor asıl uzmanlık alanı çocuk nefroloji yeni yeni çıktı bunlar demişti bize ananiz babanız size icirmis size bişi olmusmu böbrek için yaş fark etmez her emdikten sonra 1 2 çay kaşığı olsun ver demişti ve benim kızım hiç pamukcukta olmadı çünkü direk verdik suyu emdikten sonra o ağzındaki süt kalintisinida temizlediği için tertemizdi