Sevinc24 kafama göre mi 😂 sağlık ocağındaki doktor vermemi söyledi. Antalya da yaşıyorum yazın sıcağını belki bilirsiniz bebekte su kaybı tehlikeli . Bebeklerin ter bezleri ilk doğduklarında gelişniyor su kaybı enseden olur fazlaca ve siz su kaybını telafi edemezseniz beslenme ile sodyumu yükselir bu beyinde hasar bırakır! Yüksek sodyum değeri ile yatış yapılan bebeklere izotonik su takviyesi yapılır damardan. Benim bebeğim yüksek su kaybı sebebi ile sodyumu arttı. Hastaneye yatmadan Düşürmek için yeni doğan hemşiresi yeğenim ve sorumlu hekimi tavsiyesi ile su verdik👍 Su zararlı değil. Bende cahil değilim burada insanları yönlendirecek kadar. Doktorlar su vermeyin demesinin sebebi mide küçük beslenme ihyacını su ile gidermemek✔️