Fatma_52 herseyguzelolacakk 14 aylik 10 kilo kizima 5 numara kullaniyorum.ama kizimin popisi biraz buyuk. Bez buyukse ondan sizdriyor olabilir. Sleepy kulot bez ve baby turco bnde kullandim sizdrma hic olnadi
Cinar_Lover Fatma_52 Aslında şu anki kilosuna göre 4 numara kullanmam gerekiyor benim de ama 4 çoktaan taşırmaya başladığı için 5′e geçmiştik 😐
Tmryesim Cinar_Lover kilot bezler sızdırıyor molfix slepy hepsini kullandım karışık kullanıyorum kilot bez sızdırıyor bantlı da gevşek yapıyorsunuz büyük bir ihtimalle ben saat 12 de bağlarım saat 6 7 ye kadar durur taşmaz
Cinar_Lover Tmryesim Ben de külot bezden olduğunu düşünmüştüm, yanlarındaki lastikler çok geniş ve korumasız. Gündüz kullanımda tamam ama her gece mi taşar bez 🥲
Duygusuz Cinar_Lover benim de baby turco da ve evybaby de tasırdı gece hep en son molfix aldım 1 haftadır geceleri kullanıyorum sadece daha hiç tasırmadı. Ve asırı dolmasına ragmen hiç sızdırmadı
DuhasMom Cinar_Lover canim erkek bebeklerin genel sorunudur altini baglarken pipisinin asagi bakmasina ozen goster ama cisini yaparken bazen yukari bakiyor iste ozaman siziyor her bezi denedim hepsinde oldu geceleri 😂
Cinar_Lover DuhasMom Evet pipiyi indirmeyi unutuyorum son zamanlarda gerçekten o hiç aklıma gelmemişti 😄 Tamam bir de öyle deneyelim 🤭
kenankaan Cinar_Lover aynı dertten müzdaribiz maalesef oğlumda da gece çiş kaçıyor, sadece gece için primA külot bez aldkm o kaçırmadı. Oğlum gece çok hareketli uyuyor bi tek prima onun hakkından gelebildi 😶
Cinar_Lover kenankaan Evet prima denemedim bu aylarda, fiyatını abarttılar iyice çünkü 🙄 Sadece gece için alınabilir ama haklısınız
2bebelianne__ Cinar_Lover kızım 9550 kg prima premium care külot bez kullanıyoruz 4 numara çok memnunum asla sızdırmıyor
Cinar_Lover 2bebelianne__ 4 numara bu kilo için küçük gelmiyor mu? 4 numara bizde 8 kilolardayken taşırmaya başlamıştı 😔
Gardenscapesbagimlisi Cinar_Lover bu aralar bende öyleyim ya 19 aylık 10 kılo 5 numara kullanıyorum oğluma sabah başlıyorum akşama kadar kıyafet değiştiriyorum.yildim artık bu kaçıncı bez.😏napacam bilmiyorum bu arada külot bez değil bizim ki😏
Cinar_Lover Gardenscapesbagimlisi İnşallah bir çare bulabiliriz, kış geldi bir de gece üşütmeseler ıslak ıslak 🙄
kenankaan Cinar_Lover ya bana çamaşır yıkamaktan gına geldi, deterjan ve su harcaması ile oranlayınca sadece akşam yatarken prima bez takmak daha mantıklı geldi artık 🥲
Birmartannesi Cinar_Lover aynısını yaşıyorum hala sinir oluyorum çok su içiyor yatmadan vermemeye çalışıyorum ama illa ki bi saatten sonra taşıyor
Cinar_Lover Birmartannesi Evet maalesef, sanki sürahiyle su içiyor çocuk nereden bu kadar çiş anlamıyorum 🥲