Cinar_Lover 2bebelianne__ Evet kilo aralığına göre bizim de 4 kullanmamız gerekiyor ama şu an 4 mümkün değil tutmaz. Muhtemelen kız erkek bebek farkından, erkeklerde hep bezin önü doluyor, arkası kupkuru 😔
Cinar_Lover Birmartannesi Evet maalesef, sanki sürahiyle su içiyor çocuk nereden bu kadar çiş anlamıyorum 🥲
Vuslat23 Cinar_Lover bende doğdugundan 1 hafta sonra basladı gece bazen 2 defa üstunu cıkar hepsı ciş gıydır et ödüm kopuyordu hasta olxak fark etmıycem üstü ıslak klck dıye prıma kullanıyordum farklı bezde aldım nafıle en son eşim prima külot bez aldı şükür hiç daha yasamadım
Cinar_Lover [silindi] Deneyemedim dün uykudan önce çok ağladı, unuttum koymayı 🙈 Bugün deniycem, yarın haber veririm 🤭
55eren55 Cinar_Lover Molfix denedin mi canım o sızdırmıyor kolay kolay benim oğlum gece emiyor ona rağmen sızdırmıyor 12 kilo 5 numara kullanıyorum
55eren55 Cinar_Lover taşma problemini her bezde yaşadım illaki ama gece sızdırma bi tek baby turcoda yaşadım
duru_20 Cinar_Lover kilot bez almayın kızım 15aylık 11kg sleppy 4+ kullanıyorum sıkı bağlayın sıkı bağlayınca taşmıyor ben çok sıvı beslendiyse öZellikle karpuz, üzüm vs yediyse yada çok su içtiyse gece 1 defa bezini değiştiriyorum
Cinar_Lover duru_20 Cırtlı bez tekrar deniycem ama sorun galiba erkek bebek olduğu için ön kısmın çok şişmesi. Cırtlı bezde de önü çok şişince bantlar kayıyordu 😔
Ikra-5561 Cinar_Lover ya komik gelecek belki size ama ön kısmındansa ıslaklık paşanın idrar organı yukarı doğru kalıyorsa sığma yapar ön üst kısımdan.yeğenimde öyle oluyordu ben değişimce çocuğun altı hep ıslanıyordu.sonra annem uyardı beni.pipisi yukarı doğru olmasın öyle olunca ıslatıyor dedi.dediğini yaptım ıslanmadı daha.
Cinar_Lover Ikra-5561 Çok doğru dediğiniz, 6 aya kadar falan ona çok dikkat ettim sonra unuttum. 2 gündür tekrar dikkat ediyorum burda bi arkadaşın hatırlatmasıyla, işe yarıyor tekrar sanırım 😄
[silindi] Cinar_Lover ay çok sevindim şuan😂 biraz uzun kalınca yine de çıkarıyor ama epey azaltıyor 😂😂
Cinar_Lover [silindi] Valla 6 numara bez ile bu yöntemi kullanıyorum 3 gündür sızma sıfır 🤭 Yaşasın anne bilgileri 😄