Arkadaşlar selam. Denemediğim marka kalmadı, her gece altı ıslak uyanıyor bebeğim 🤦♀️ 1 yaşında, 9500 kg, sleepy 5 numara kullanıyorum normalde. Numarası mı küçük geliyor diye baby turco 6 numara aldım, o da taşırdı yanlardan. Külot bez aldığım için mi taşıyor diycem ama cırtlı bezin de ön kısmı gece uykusunda kayıyor döndükçe. Oğlum çok su içtiği için çok oluyor çişi ama napalım yok mu bunun bir çaresi? 😢 Sıkmayacağını bilsem 2 bez geçiricem üst üste 😂