Zeynepg ben daha 2 aylıkken burada fotoğraf gördüm bi baktım bizimkindede var ama değişik hem var gibi hem yok gibi. Sonra ben hemşireye sordum hemşire normal dedi kilo alımı maşallah çok iyi dedi emiyor. Geçen hafta yine bi postta denk geldim bu sefer detaylı araştırdım internette emerken hava yutma yazıyor. Bizim ki emerken bazen çok hava yutuyor. Onun dışında bi sıkıntı yok. Görümceme söyledim aa ilk defa gördüm dedi bi baktı oğlunun ağzına ondada var dudak bağı. Birazda olsa içim rahatladı çünkü internette konuşmadada sıkıntı olur yazıyordu ama görümcemin oğlunun konuşmasında hiç sıkıntı yok maşallahı var kaynanama çekmiş hiç susmuyor 😂 ben yurt dışında olduğum için zanetmiyorum keseceklerini çünkü türkiyede bile sıkıntı yaratmadıkça kesmiyorlarmış. Buraya birazdan fotoğraf yüklicem bi bakın sizin ki de öyle mi 🌸