Zeynepg benm kızımda da var dişi çıkmadan anlamamıştım bı yaşına grınce öğrendim olduğunu benmkıde süt içerken boğazına kaçardı hep ama bu sebepten olacağı aklıma gelmemişti eşim sağlıkçı dedi 3 yaşına grsın doktor uygun görürse kestirirz belki kendi kendine de düzelir etrafimda çok var buyuyunce düzelenler ama tabi diş yapılarında hep bozukluk var ön ili diş çok ayrık oluyo sizinki daha çok küçük belkk dikiş Bile atılmaz doktora gidn bence sadece bı kesi atarlar