Merhaba kızlar.. benim bebeğim 2 ay 9 günlük, bebeğim emerken hep huzursuz emiyordu ve kısa süreli emiyor.Biberonla emerken daha mutlu emiyor ama üst dudağı emerken hep içe doğru biberonla emerken bile normalde baktığında birşy yok emerken üst dudakları yukarı doğru açmıyor. Bir anormallik olduğunu hep düşündüm. Kusması yok ama salyası var bebeğimin. Dün sağlık ocağına gittim hemşireye bahsettim. Ağzına baktı ve dudak bağı var dedi ama yine de doktora götür dedi bi baksın kesilmesi gerekirse keserler dedi. Hemşirenin yanında emzirdim emiyor ama huzursuz emiyor iyi en azından karnını doyurabiliyor dedi. Ama huzursuz emmesi beni çok rahatsız ediyor. Aynı durumu yaşayan anneler benimle ne yaşadıklarını anlatır mı ne yaptıklarını hangi doktora gittiklerini vs. Şimdiden teşekkür ederim.