aselinannesi06 Bana anormal gelmedi ama yine de bi doktor kontrolüne giderseniz sorun içiniz rahat eder. Benim oğlum da bazen ağlar bazen ağlamaz 6 aşı olduysa 3 tanesinde ağlamadı ya da kucağıma alınca sustu hemen, kan aldırdık bir kaç defa yine ağladığı oldu ağlamadığı oldu. 15 aylık düşüyor dün kafasını masaya çarptı biraz ağladı sustu bazen düştüğü zaman ağlamadığı da oluyor. Genetikle alakalı mı bilmiyorum ama eşim de küçükken böyleymiş canı acısa da çok ağlamazmış. Açıkcası ben anormal bir durum görmedim genel hareketi, gelişimi vs her şey normal