aselinannesi06 Acı hissetmeme konusunda bir fikrim yok. Ama tırnak yeme kıskançlık duygusunu kontrol edip, yönetmeyi bilemediği için ortaya çıkmış bir durum olabilir. Yada evde, çevrede tırnak yiyen biri varsa onu görmüş ve örnek bir davranış olarak kaydetmiş olabilir. Takip edin, tırnaklarını hangi durumlarda yeme isteği oluşuyor. Siz kardeşle ilgilenirken mi? Başka bir olay anında mı? Bu önemli. Gördüğünüz de uyarmayın, o an dikkatini başka yöne çekin unutmasını sağlayın. Ama bu durum devam ederse bir uzman desteği almak iyi olabilir. Çünkü duygularını yönetip, hakim olabilecek yaşta değil henüz. Bu tür durumlar duyguların dışa vurulmuş hali oluyor. Kardeşi ile ilgilenirken büyük çocuktan ufak yardımlar isteyerek olaya onu da dahil edebilirsiniz. Tırnak yeme alışkanlığını unutması için oyun hamuru, boyama gibi etkinliklerle oyalayabilirsiniz.