aselinannesi06 kendini muayene ettirmemesi çok normal bu bi sorun değil bunu emin olarak söyleyebilirim kızımda konuşma gecikmesi oldugu için çok defa çocuk doktoruna ve psikiyatriste gittik çok detaylı ilgilendiler kendileride gördüler muayene olmak istememesi banyo yapmak, tırnak kestirmek, kulak temizletmek istememesi, tuvalete zor alışması ya da vakti gelip alışamamasi bunlar sorun olarak görülmüyor sizin kızınızın sinirlenince yaptığı şeyler iki yaş sendromuna girmesindende olabilir sendroma girince bazı çocukların içinden canavar çıkıyor gibi oluyor örnek benim kızım 😄