Anneyim_35 pandemibebegi uygulamaya her girdiğimde güncelleme yazısı çıkıyo bende hayır güncelleme diyorum 😂😂
UraSsmom pandemibebegi Ben güncellemedim ama 2 3 gündür deliricem reklamlardan bu gidişle silerim uygulamayı psikolojimden değerli değil 😂
pandemibebegi UraSsmom Farkında olmadan güncellenmiştir mutlaka otomatik güncelleme falan açık olabilir belki. Silme onlar reklamları silsinler 😄
UraSsmom pandemibebegi Onlar reklamları silmez bacım 💸 nefret geldi uygulamadan artık. Hadi olur da bu kadar olmaz 🤦🏻♀️
Verdas pandemibebegi Yıldım yeminle bazen kapatıyorum reklam çıkar çıkmaz açınca tekrar kaldığı yerden devam ediyor ben de kökten kapatıyorum
CatBoy pandemibebegi Biraz önce post açtım bu konuyla ilgili güncellemelez olaydım 😂 hesabımı sildireceğim böyle devam ederse.
dewamkee pandemibebegi ohh ohhh ben guncellemedimm ohh ohhh netime yazık diye yapmadim. Ne de iyii etmisimmm ohh oh 😁😁💃
pandemibebegi dewamkee Kralsın dewamke krallar gibi gezin forumda reklamsız çok kişi kalmadı şurada. 😄