pandemibebegi 2 gündür red ediyordum guncellensin mi yazısını 😅 gece kendi guncellemis . Üst tarafta hiç geçmeyen reklam var. Şuan yemek sepeti görünüyor mesela .
Ama başka reklam çıkmıyor.
Bende geçen şeyi farkettim , getir uygulamasını indirdim . Sürekli getir reklamı çıkmaya başladı . Telefonda ne kadar çok uygulama varsa onlardan dolayı çok reklam çıkıyor bence. Şuan sadece yemek sepeti var mesela . Hiç sosyal medyam yoktur . Oyun falan hiç bişey yok . Hiç reklam çıkmıyor 😅