Canım benim bebegimde de 1 haftayla başlayan karın çevresi geriliği 37+0 da 4 haftaya çıktığını öğrendim, o gün doğuma aldılar suni sancı ile bebeğe test yaptılar suni sanciyi bebek kaldırdığı için normal Dogumu bekledik benim ilk doğumum olduğu için ve hiç sancım ve açılmam olmadığı için 48 saat sonunda suni sancı yardımıyla doğumumu gerceklestirdim. Çok şükür sağlıklı kucağıma aldım. Küçük bebekler güçlü oluyor hemen toparlıyor hiç korkma canim benim bol dua et 🙏