Babyyandmom
Merhaba, benim bebeğimin de 34.ya da 35.haftalarda karın çevresi gelişmemeye başlamıştı, oysaki gelişimi çok iyi gidiyordu. Doktor 1 hafta sonra tekrar çağırdı ve ben o süreçte günde 2 kere cevizli, muzlu, ballı süt içtim, bol bol protein tükettim bir faydası olur diye ama 1 hafta sonra gittiğimde herşey aynıydı. Kilosu 2650 gr. civarı görünüyordu, 2800 gr falan doğar demişti doktor.
Gebelik zehirlenmesi sebebiyle 36+5′de acil sezaryene alındım ve bebeğim 2365 gr doğdu. Yoğun bakıma alındı ama kilosu nedeniyle değil, kanında enfeksiyon tespit edildi o yüzden 10 gün yoğun bakımda kaldı.
Siz 37+1′desiniz neredeyse tamamlamış sayılırsınız 38.haftaya girmişsiniz ve bebeğinizin 2600 gr oluşu da inanın kötü bir kilo değil, sadece minyon bir bebiş olarak doğar o kadar. Yoğun bakıma alınacağını da düşünmüyorum çünkü sağlığında bir problem yoksa 2000gr.'ın üstündeki bebekleri küvöze almazlar.