Teachrr aynn canım ya benim de dünyam başıma yıkıldı resmen doktor bir anda pat diye herşeyi yüzüme söyledi eşim falan da yanımda yoktu çok korktum resmen elim ayağım boşaldı gelişme geriliği var deyince. Ama dooplerde hiçbir sorun çıkmadı kan akışında falan, nst de de bir sorun yok kızımın kalp atışları da gayet iyiymiş ama doktorun söylediği kulağımda çınlıyor hala çok kötüyüm gerçekten resmen tutunacak dal arıyorum. Bu yazdıklarınızdan sonra içim ferahladı biraz da olsa ama doktor sonuçta karşımdaki. Soluma uyuyorum hep sırt üstü uyuyamıyorum zaten beslenmemde gayet iyi hatta kilo alsın diye günlük fix sabah 1 akşam uyumadan 2 muz cevizle birlikte, ev yapımı doğal yoğurt hatta doktorum yoğurt ye demişti son 1 ayda özellikle rahat 10kg yemişimde ama beslenmemle alakası yok sanıyorum yoksa böyle olmazdı gerilik olsaydı bile 1 en fazla diyelim 2 hafta olsun benimki 3-4 hafta geride ciddi bir gerilik yani. Ben anlamdım zaten bir tanıdığımız hiç beslenmesine dikkat etmedi resmen açtı devamlı bilerek kilo almasın diye yemiyordu kahvaltı bile yapmıyordu ama geçen doğurdu 3850 küsürdü kilosu