Tombikdonerartikcokpahali elifizm yakında Nokia 3310 a geçeceğim Forum bir Tombik Döner kaybedecek😂😂😂
uyumayankoala Tombikdonerartikcokpahali sen ne ara duble oldun 😁 bak canım çekti yine, bizim tombikçiyi zengin edicez 😅
elifizm Begonvillll yani saniye başı 30 saniye d ehir çok fazla bu hata tabi ki buyursunlar görsel umarım değişir
Deletedmom636262 uyumayankoala kocam kimle msjlaşıyoesun diyince görüyor adını dışardan gece yemek söylüyor 😂😂😂
Momkids elifizm size yine yağ reklamı çıkmış bana saçma sapan chat uygulamalarının reklamı geliyor. Çıldırmalık