Momkids elifizm size yine yağ reklamı çıkmış bana saçma sapan chat uygulamalarının reklamı geliyor. Çıldırmalık
Teemo07 elifizm bende de 3 kez. En son baktıklarımızı cıkarıyor karsımıza. Sinir oldum. Bu arada yağa da zam gelmiş deli gibi yuhh bu ne.
NaimeYilmaz elifizm Mail atabilirseniz ve cihaz markasını yazarsanız iletiyorum ekibe. Eğlenmek için yaptıysanız ayrı tabii, iyi eğlenceler dileyebilirim :)
Mom213678 elifizm Reklamlardan sonra kaldığımız yerden devam edicez🤣🤣tv 8 reklamlarını geçti buda çok sıkıcı🙄😂
Rojdaa Yemin ederim iki dk içinde ⅚ tane çıktı. Uygulamaya gir çık yapınca sayfa artık aynı yerde kalıyor diye sevinmiştim şimdi de bu çıktı başımıza 😂🤷🏻♀️
Toprakseyran elifizm canım ben senin yerinde olsam yudum teneke yağı alırdım 🤣😂 gözüne gözüne sokuyorlar belli ki en iyisi al bir daha çıkmaz belki ver siparişi 😃
elifizm Hibou bende de öyleydi çıkmıyordu hiç , acısı çıkıyor sanırım şuan saniye başı geliyor mübarek
elifizm uyumayankoala duyun sesimizi bari fazlaca reklam ücreti alın da boşa gitmesin bu çile@happykids
Tombikdonerartikcokpahali elifizm yakında Nokia 3310 a geçeceğim Forum bir Tombik Döner kaybedecek😂😂😂
elifizm Begonvillll yani saniye başı 30 saniye d ehir çok fazla bu hata tabi ki buyursunlar görsel umarım değişir