elifizm Kabakcekirdegimiray bunun bir sorun olduğunu ss lerle görüntü almamızı istiyorlar ama reklmadan çıkana kadar zaten yeni bir reklam daha geliyor
Kabakcekirdegimiray Kız ben normalde bile fotoğraf yüklemeye üşeniyorum yaa Bi de ss alıp mı atayım 😀 Allah razı olsun sen atmışsın 🙄
elifizm Kabakcekirdegimiray ilkte yapmayacaktım, 2 oldu 3 oldu. Dedim bir daha çıkmaz. Baktım ardı arkası gelmiyor yapayım dedim😂
Minikbirkalp Bende de sürekli bu çıkıyor çarpı da yok geri tuşuna da basıyorum çıkmıyor komple uygulamadan çıkmak zorunda kalıyorum 😡
Teemo07 elifizm bende de 3 kez. En son baktıklarımızı cıkarıyor karsımıza. Sinir oldum. Bu arada yağa da zam gelmiş deli gibi yuhh bu ne.
Toprakseyran elifizm canım ben senin yerinde olsam yudum teneke yağı alırdım 🤣😂 gözüne gözüne sokuyorlar belli ki en iyisi al bir daha çıkmaz belki ver siparişi 😃
Yagmur46 İyice çığrından çıktı cinnet getirecem az kaldı 😑 şu yorumu yazana kadar bile 4 5 tane reklam çıktı yeter yaa
Zuhallkahraman elifizm aaahaaahaaa başım döndü. Bende hiç böyle olmuyor. Bu arada yağ fiyatlarına mı baktınız en son. Yudummmm hafififim hafifsin hafiffffff😂😂😂
elifizm Zuhallkahraman yağ fiyatlarına bakmadım ama genel olarak hızlı marketi kullandığım için genelde reklamlar bu şekilde ben de😂