Nuurr123 ben 5 cmle dovuka grdim suni sanci yedim açıldıkça açıldı fakat bebek ıkınıyorum suyum geldi hersey yolunda gdiyordu son dakilar diskimi bilr yaptm okadar cok ıkındm ki bebek baya bir zorladi beni yani 12 cm aciklik var afedersnz ebelerin hemşirelerin elleri içimde doktor eli icimde geziyor birden ebe dedi bebeğin kalp atışları azaldı ister istemez doktorum bebegi dha zorlayip cekip sakat birakmak dha kötü dedi acil olark sezeryan doğuma aldı bi baktiki bebek göbek kordona dolanmış hareketinden o yüzden aşağıya inememis ebeler hayret eddiler yani kordon boynunu oyle bi sıkmıştı ki senin gibi 12 cm acilmayla böyle bir şok görülmedi dediler nazara geldik ya iste cok zor bir andi bebegim ölmesine yada sakat kalmasina dayanamazdm iyikide doktorum beni zorlamadi ve sezeryan yaptı pişman değilim hakkimda böyle hayırlıymis diyorum.