Nuurr123 4 cm açıklıkla şehir hastanesine gittim bir saat beklediler sancım makinada var görünüyordu ama brn hissetmiyordum sonra artık dogumu başlatalım dedi ebe suni sancı verdiler bir saat sonra normal bir şekilde kizim geldi dünyaya. Benden sonra doğuran herkese sehir hastanesini tavsiyr ettim çok ilgiliydiler bide hep normal doğuma yönelimlydiler. Aksi bir hal olmadıkça