Nuurr123 Evet yapılıyor. Siz bir fikirle sancıyı evde çekip hastaneye gitmişsiniz zaten. Daha bekletmenin mantığı olmazdı. Siz ve bebeğiniz için. Sezaryen de kötü bir şey değil,hem iş yükü olarak doktoe ve hemşirelere,hatta ameliyathane çalışanlarına daha fazla zaman ve enerjiye maal oluyor. Kimse gebeleri normal doğurmasın sezaryen olsun gitsin diye başından atmaz. Bazı annelerin yorumlarını görüyorum lanet okuyorlar beddua ediyorlar. Çok üzücü. Burda yazılanlara 1 güvenin,hastanedekilere 100 güvenin. Tavsiyemdir ☺️