Mercimek_Alp tabikide gidin bebeğime tek bakıyorum demişsiniz Allah korusun daha fazla ağrı yaşayıp.gidince tedavi daha uzun soluklu olur buda sizi daha çok yıpratır zaten öyle alttan muayene falan olmuyor sadece bakıyorlar dikislere ultrason ile rahime bakiyorlar toparlanıyor mu diye bence hiç ihmal etmeyin sağlık bu sonuçta..