Mercimek_Alp dikiş olduğu için ağrıması normal ben gitmedim kontrole kendimi iyi hissediyodum ağrım çok fazlaysa git ama bebeğin için birini çağır baskınlar belki dikislerinde problem olabilir bilemeyiz sen iyi olmazsan bebeğimle ilgilenemezsin ihmal etme bence ☺️