Allah annelerine bağışlasın , korusun tüm yavrularımızı. Benim bebeğim de 1 aylık ve aynı şeyi yaşıyorum. Kime giderse susuyor bir bende ağlıyor. Ben de beni sevmiyor mu diye ağlıyorum :)) emzirirken saçlarını okşuyorum vs henüz bağımız gelişmedi bakalım ne zaman sevecek beni 😅