yookkdahaneler aynılarını yaşadım :) bendeyken ağlıyordu babasında çok sakindi. Şuan dört aylık oldu babasında da çok mutlu ama babasının kucağındayken gel gel yaptığımda bana ellerini uzatıyor. Aynısını babası yapıyor gülüyor ama kafasını boynuma görmüyor ellerini uzatmıyor:)) ona daha çok bağlı sanmıştım bu aya kadar, babası da aşırı ilgili çünkü. Öyle değilmiş siz de rahat olabilirsiniz :))