Btlbyza bende hamileyim 9 haftalık oğlum 13 aylık. Yani en zoru ilk 3 ay diyorlar elhamdulillah 3 haftam kaldı. Yorgun, halsiz, be bitkinim ama dedikoduya, tv seyretmeye telefonla konuşmAya halim var ahsfsfag 😂 evet zor ama nedir yani abartı şekilde değil. Sadece sosyal yaşantım yok o kadar. Zaten şu korona serüveninde iyi bile olmaması