Eminasmomm 21 aylık oğlum var benimde eşim 2. Çocuğu çok istiyor normal doğum yaptım doğum kontrol hapı kullanıyordum bıraktım 2 aydır kullanmıyorum bizde inşallah olur diyoruz yurt dışımda yaşıyorum burda çocuklar 3 yaşında kreşe başlıyor hamile kalırsan çocuk okula başlayana kadar doğum olur diyor ikisi beraber büyüsün diyor haklı da bence benim oğlum çok yalnız kalıyor evde eltimin çocuğu var 2 3 hafta da bir geliyor hemen yanımızda eşimin kuzeni var onunda oğlu var ama o da çok pimpirikli onu da ayda 1 sefer anca görüyor onları görünce cok mutlu oluyor onlar gidince de cok üzülüyor bende üzülüyorum