ikiprensannesi21 Eminasmomm malesef zor benim cocklarm cok ağlıyolar uslu deiller küçükken ama eşimn halasının oğlu var evde bebek olduğu belli deil böyle pozitf konuşaym brazda 😃
Splash-Splash-Love ahmetseliminannesi 2 yaş sendromunu yaşayan annelerden birisiniz sanırım. Gelin sarılalım. Ama karnım büyüdü belki engel olur bize 😄🤣😂🤣🤣 (Hamile olduğumu söylemeden belli ederken ben) 😂😂
ahmetseliminannesi Splash-Splash-Love ahh canmmm gel gel sarılalımm hemde ne çektim 2 yaş sendromu hemde yanında bide ikiz bebek ödülüyle 🤣🤣 28 aylık bi oğlum var birde ikiz 6 buçuk oğullarım var genç yaşta başımı yaktım resmen 🤣🤣 ( bu arada yinede hayırlı olsun allahım gazsız sağlıklı çok akıllı ağlamayan uslu bir bebek nasip etsin inşallah ) 🙏🏻🙏🏻🥰🤣
AgentMom Eminasmomm iç dikişlerin iyileşmesi 2 yılı buluyor. Kızım 14 aylık olacak bence yaşını bir geçsin , hareketlendikten sonra bakalım düşünecek misin. İnanılmaz yorucu oluyor. Daha 2 yaş sendromu var. Biraz daha bekle derim. Naçizane tavsiyem
ahmetseliminannesi Eminasmomm Eğer çalışmıyorsan çocuk bakmayı uykusuz kalmayı seviyorsan yap canm 🤣 ben zabahaaaa kadar nöbet tutuyprm başlarında resmen biri uyanıyor diğerini uyandırıyor onu uyutuyorm diğeri uyanıyor aklım olaydı Evlenmezdim bile 🤣🤣🤣
UraSsmom Eminasmomm Valla 17 aylık oğlum var 36+6 hamileyim çok zor bacım bide doğunca nasıl olur bilmem. Bile isteye bu kadar erken yapmazdım, tabi oldu olan Rabbime şükürler olsun varlıklarına da bin şükür ama aklı selim olan bilerek yapmaz 😂
Eminasmomm UraSsmom 😂😂😂😂 işte bilemedim ya bende soriyim dedim bakalım nasıl olur diye ama gözüm korktu 🤣🤣
Splash-Splash-Love ahmetseliminannesi Amiiinn duanız için teşekkür ederim 🌺 ayyy vallahi Allah size sabır versin. Çok çok zor olmalı. Rabbim işinizi kolaylaştırsın hepsini çok uslu, uykusu güzel, yemesi güzel çocuklar etsin inşallah ❤️😍😍❤️
AgentMom Eminasmomm bu arada benim ilk doğumum sezaryen ikinci ve üçüncü doğumum normal doğum. Araya zaman koyarsan ki istiyorsan normal doğumda yapabilirsin
lalbg AgentMom ama sen 2.yi 34 yaşında doğurmuşsun. Ben daha 1.yi zorla bu yaşta doğurdum😂 benden önceliklisin:)
Eminasmomm AgentMom Evet normal istiyorum çünkü sezeryan da çok çektim gerçekten ama gözlük korktu şimdi burda en iyisi geri vites yapmalıyım eşime 😂😂 başım ağrıyor falan diyim her gece 😂😂😂
Ohaezgi Eminasmomm benimde kızım 8.5 aylık 1 yaşından sonra çalışmayı düşünüyorum valla ekonomik özgürlüğüm ve en önemlisi kendim için sosyalleşmek için, çocuğum için. Eşimde istiyor ikinciyi ama bu kadar erken değil tabiki karar size kalmış🤷🏻♀️
Eminasmomm Ohaezgi ekonomik açıdan çok şükür sorunumuz yok sosyal açıdan da çok şükür yok yani kızım maşallah sakın dışarı çıktığımızda arkadaşlarımla yada yalnız bir sorunumuz olmuyor ama tabiki bilemedim burda böyle okuyunca sanırım geri vites yapicam 🤣🤣
ahmetseliminannesi Splash-Splash-Love Amiiin canm Allah razı olsun 🙏🏻 Zor ne kelime tükendim resmen ama yapacak birşey yok 🤣 mecbur büyütecek hepsi
AgentMom Eminasmomm sezaryen da sıkıntım olmadı ama tek bakacağım için normal istedim. Çok şükür nasip oldu. Başım ağrıyor değilde çift korunma ile korunabilirsin
Ohaezgi Eminasmomm bizimde öyle dertlerimiz yok şükür ama ne bilim bende dört duvara tıkılıp sadece çocuk bakmak istemiyorum. Evladımı çok seviyorum onun için herşeyi yapıyorum evde boş durmuyorum yemekler aktiviteler vs. ama insan sıkılıyor inanın 🤷🏻♀️ Bende bu yüzden çalışan üreten bir anne olmak istiyorum😇🥰
Splash-Splash-Love AgentMom Anladım baya var acaba hangi şehirdesiniz? Benim 2 buçuk yıl olacak araları ama olur diyen var olmaz diyen var. Doktor arayışındayım