Selam kızlar ben sezeryan ile doğum yaptım kızım şimdi 8.5 aylık ama eşim bebek istediğini söylüyor tekrar ikisi birlikte büyüsün istiyor aslında evet güzel olur bencede ama korkuyorum sezeryan olduğum için erken olduğunu düşünüyorum ve Rabbım nasip etse erkek bebek olsun istiyorum sağlıkla tabi eşimde bir erkek olsa ondan so ra Allah in izniyle yeter yani sizden öneriler varsa ne bileyim metot falan diyorlar erkek bebek için bilenler var mı acaba kısa yoldan bitsin 😊😊😂😂 bide sezeryan la en erken ne zaman hamile kaldınız yanlış anlaşılmasın tabiki rabbim ne nasip ederse o önce sağlıklı olsun da sadece öneriler varsa alırım 😘🙏🏼