lalbg AgentMom hahajaja yok büyük konuşmayayım Allah aratmasın ama hem maddi hem manevi açıdan kaldıramam😂
Cicekimftm Eminasmomm ben bu durumlarda erkeklerin farklı cinsiyet çocuk istedikleri için aceleci da davrandıklarını düşünüyorum. Siz hazırsanız yapın. Ama size muhtaç bir bebeğiniz var ve küçücük. Anne sevgisine ilgisine en ihtiyacı olduğu zaman yeni bir kardeş fikri planlı olarak çok mantıklı olmaz bence. En az 3 yaş olmalı ki, kardeş kavramını da farkına varsın. Sizin tercihiniz tabiki. Çok erken
Birkizbirerkekannesiyim Kizim 12aylikken hamile kaldim Allah izin verirse Subatta dogacak artik,sezeryanla dogum yaptim,bir sorun yasamadim,oglum olacak metod yapmadim,fakat hesab yapti hemsire 😹ne kdara dogru bilmemem amma dogru yapti
bidibidibidi Btlbyza bende hamileyim 9 haftalık oğlum 13 aylık. Yani en zoru ilk 3 ay diyorlar elhamdulillah 3 haftam kaldı. Yorgun, halsiz, be bitkinim ama dedikoduya, tv seyretmeye telefonla konuşmAya halim var ahsfsfag 😂 evet zor ama nedir yani abartı şekilde değil. Sadece sosyal yaşantım yok o kadar. Zaten şu korona serüveninde iyi bile olmaması
Katarsis Eminasmomm ahh 2.çocuk mu oğlum 11 aylık o kdar zor bi bebek ti ki hala da devam asla besle uyusun bir köşede bir bebek değildi bakıyorum etrafıma yeni doğum yapanlara bebek salonda sesi yok, beslemek için uyandırıyor o kadar imreniyorum ki gerçekten, böylelerine 41 kere maşallah o kadar yıprandım ki yerinde durmayan bi bebek banyolar savaş, beslenmesi savaş diyorum ki Allahım ben nerdee yanlış yaptım 2 çocuk ise Allah isteyenlere versin
azra123halime Eminasmomm valla aynı durumdayız benm kızım da sekiz aylık oldu dün aynı gün test yaptım yine hamileyim üstelik bende sezeryan ingilteredeyim ailem daha kızımı göremedi 🙈🙈🙈🙈
Yusufagahinannesi Eminasmomm valla ben gerçekten delilik olarak görüyorum hayat sizin tabiki ama bebeğim 4.5 aylık heralde 4-5 sene düşünemem. 4 aylık bebeğim hamileyim falan cümlelerini hayretle okuyorum insanların
2mucizemm Eminasmomm 2 yıl geçmeli deniliyor kocan bakmayacak sen bakacaksın 2. 4 yıl sonra yaptım iyiki geç oldu
KahveliAnnee Eminasmomm ayyhhh bayılıcammm bu adamlara ne oluyor bende 4.5 Ay önce normal doğum yaptım geçen hatun bebek yapalım mı Yaa beraber büyürler dedi ayh deliricem sanki doğurup büyütüyor az bekleyin yaaa hem ameliyatlısın valla zor olur bence büyüt onu kıskançlık olur ben suçlu hissederim kendimi bekleyin eğitimini tam veremezsiniz herseyinizi ona adapte edin bebek daha yaa
AND-20 Splash-Splash-Love Zeynep Kamile gidin direk orda normal doğum yapana kadar zorluyolarmışlar arkadaşım orda yapmış doğumu kendimden geçtim açılmada yoktu normal nasıl doğurdum bilmiyorum diyodu🤭
aysenur_58 Eminasmomm valla aklını peynir ekmekle yemişsin heralde kızım 1 ay 2 ay 10 günlük ben çocuk düşünmüyorum şuan eşim istiyor ama bakacak olan benim hazır değilim
Sunkiss Eminasmomm Sezaryen sonrası vücut 2 senede kendini topluyor doktorum en az 2 sene bebek düşünmeyin dedi eşiniz istiyor diye kendinizi zorlamayın bence