Ayse_gokce Elizbalim07 bebeğinin vücudunu kontrol et boynundan aşağı inmişse hemen hastaneye ve saat başı emzir uyuyorsa da zorla uyandır emzir
Elizbalim07 Ayse_gokce götürdüm canım boynundan assagi inmedi şükür yarında çocuk doktoruna goturucem
Maviyesil121212 Elizbalim07 12yse iyi; benim kızımın 17ydi 1 gece yattık 9a düştü. Bu arada 5. Gün sarılığın en yoğun olduğu günmüş; muhtemelen düşer değeri, siz bol bol emzirin
ElaZeyAras Elizbalim07 cabuk atlatirsiniz o zaman .hem meme hem mama devam edin böyle .aç bırakmayın sakin gece saat kurun verin .
Elizbalim07 ElaZeyAras teşekkür ederim canım oğlum gece hiç uyumuyor zaten habire meme istiyor veriyorum Bende
Badedurununannesi Elizbalim07 benim de öyleydi canım sarılık 5 ve 7. Günde tavan yapar 15 günden sonra azalmaya başlar bebeğimin gözlerinin içine kadar sapsarıydı yarım saatte bir emzir için rahat etmiyorsa acilde ölçüm yapıyorlar
Badedurununannesi Elizbalim07 12 çok yüksek değil canım düşmeye başlar artık benim de 15di 20 ye kadar yolu var dedi doktor 20olmadan yatırmıyorlarmış hastaneye umarım çabucak iyileşirsiniz çok geçmiş olsun
Damla_eflin Elizbalim07 Hiç Korkma Canım Allahın İzniyle İYİ Olacak Bebısın ❣️ Sen Sadece Sureklı Emzır Kontrole Gotur Gecer Insallah Cabucak
Elizbalim07 Emirinannesiiiiiiii hadi ya biz 21 üstü olduğunda yapıyoruz dedi doktor yarın çocuk doktoruna goturucrm
Elizbalim07 Badedurununannesi bizde 21 üstünü yatıyoruz dedi inşallah düşerde yarin çocuk doktoruna goturucem
Psda Elizbalim07 bakarlar, ihmal etmeyin lütfen.Her 10 bebekten 7 sinde sarılık olabiliyor. Malesef benim bebeğimdede olmustu.