Elizbalim07 Anneler 5 gün oldu doğum yapalı bu gün çok çoğaldı sariligi acile götürsem orda bakarlar mı acabaa
sedanur4004 Elizbalim07 bakıyorlar canım. Bende acilde baktırdım. Randevu bulamadgmi ve sariliginin yükseldiğini düşündüğümü söyledim. Yeni doğan bolumune yolladılar iki dk içinde bakıyorlar zaten alnından aletle olcuyolar
Necla123 Elizbalim07 cnm çocuk acile git derim bizde yeni atlattık sarılığı 8 ile öğrendik 2 gün içinde 15 oldu yatış verdi 3 gün kaldı kızım hastanede sürekli uyuyordu beni emmedi o yüzden yükseldi bol bol emzir geçmiş olsun
Damla_eflin Elizbalim07 Bol Bol Emzır Sutunu Yuzune Falan Sag Ve Onun Mendılıye Sil Sureklı Kontrol Et Altına Kac Defa İşedıgını Falan 😊 Ama Kontrolleri İhmal Etme
Elizbalim07 Melek-k 2 gündür yükseldi yavaş yavaş daha 6 gunluguz yenidogan sariligi dedi doktor 12 şuan dedi
Elizbalim07 sedanur4004 ben de götürdüm hakkaride yaşıyoruz burda kanla baktılar 12 olmuş 21 den sonra müdahale ediyoruz dedi doktor yarin çocuk doktoruna getirin dedi
Emirinannesiiiiiiii Götürün erken teşhis çok önemli. Yatırabilirler aklında bulunsun ona göre hazırlıklı git. Biz 1 gün yattık o da ben erken fark ettim. Ne kadar geç gidersen o kadar yatırırlar. Geçmiş olsun şimdiden ❤️
Elizbalim07 Emirinannesiiiiiiii teşekkür ederim canım götürdüm yenidogan sariligi dedi 12 şuan dedi 21 den sonra biz müdahale ediyoruz dedi yarın çocuk doktoruna getirin dedi bakicaz artık yarin
Duygu97 Elizbalim07 12 cokta yuksek degıl 17 de yatırıyolar benım 3 cpcugumda srılık oldu 11 14 ve 16 ıydı mama ve emzırme takvıyesıyle gecti yınede bo gıt ıstersen
ElaZeyAras Elizbalim07 canım sürekli emzir saat bekleme .sarılığı çiş ve kaka ile atacak inşallah çiş yapiyormu doktor bana günde 6 kez dolu dolu olması lazım demişti bezi . maalesef benimki sürekli uyuduğu için çok zordu beslenmesi ben hem meme hem mama verdim
Maviyesil121212 Elizbalim07 12yse iyi; benim kızımın 17ydi 1 gece yattık 9a düştü. Bu arada 5. Gün sarılığın en yoğun olduğu günmüş; muhtemelen düşer değeri, siz bol bol emzirin
Elizbalim07 Necla123 bol bol emzirmeye çalışıyorum canım yarın çocuk doktoruna da goturucem mama da veriyorum doktor devamlı ver dedi bide oğlum gece hiç uyumuyor habire emmek istiyor zaten
Elizbalim07 ElaZeyAras çok şükür hem kaka yapıyor hem çiş günlük çok bez değiştiriyorum canım mama ve meme veriyorum yarında çocuk doktoruna goturucem gece devamlı emiyor zaten
Elizbalim07 Damla_eflin yok çok dikkat ediyorum zaten inşallah düşer yükselmezde devamlı emzirmeye çalışıyorum gece çok emiyor hatta çişi de iyi
Btlazz Emzirmeye çalışın her saat başı ve eğer doymadığını düşünüyorsanız mama takviye yapın çişli bez kontrol edin çok geçmiş olsun
ElaZeyAras Elizbalim07 cabuk atlatirsiniz o zaman .hem meme hem mama devam edin böyle .aç bırakmayın sakin gece saat kurun verin .
Damla_eflin Elizbalim07 Hiç Korkma Canım Allahın İzniyle İYİ Olacak Bebısın ❣️ Sen Sadece Sureklı Emzır Kontrole Gotur Gecer Insallah Cabucak