Elizbalim07 canım götür tabi topuk kanı alıp bakıyorlar değerine sakin ol endişe etme çok fazlaysa ışık verirler 1 2 gün geçer hepimiz yaşadık bunu sen emzirebildipib kadar emzir kakayla atacaktır bazıları mama veriyo kakayla atsın diye ama onuda doktora sormak lazım anne sütü varsa gerçi mamaya çokta gerek yok birde bebişin kan grubu seninkiyle aynıysa daha çabuk geçiyo .bizimki aynıydı 1.5 2 ayı buldu geçmesi