Melekler2 ben ilk kızımda hiç bakmamıştım böyle bişeye sorun olmadı 3 aylık kontrolünde doktor baktı yapışıklık başlamış dedi krem verdi kullanmadım çünkü ıslak mendil kullanıyordum ve orayı banyoda ayrıntılı yıkıyordum şimdi dikkat ediyorum hep elimle hafif açıyorum okuduğum kadarıyla 6 ayda düzelirmiş hoş ben anlayamıyorum da yapışıklık var mı diye şu an 5 aylık kızıma bunları yaşatmak istemiyorum inş düzelir Allah’ın izniyle