ElaZeyAras inşAllah çabalıyorum ama çok etkilenmiş olsaki hiç dokundurmuyor birde ankaradaki en iyi üniversite hastanesine götürdüm daha sıra beklerken neyi var dediler yapışıklık sanırım dedim getir dediler hemşire odasında sedyeye yatır dediler kızım anladı tabi bi bayan doktor elinde kulak çöpüyle geldi kızım dahada korktu sakinleştirmeden tuttular açtılar neyi var bi bakın yaa çocuğa o travmayı yaşatmaya ne hakları vardıki