Nderin 06Angara_08 ilerlerse daha çok canı yanar unutması zaman alır şuan zamani geldiyse yapisiklik geçince bezden oldu annecim bezi takmayalim gecicek dersenkz bezede veda edebilirsiniz
06Angara_08 Nderin evet haklısınız aslında güzel bir fikir aklıma gelmemişti çok teşekkür ederim fikriniz için
CrocusN 06Angara_08 ne demek çok rica ederim. Keşke hiç yanmasa canları. Ama yanıyor. Önce biz hazır,güçlü ve kararlı olmalıyız. Yoksa bizdeki tedirginlik inanın hissediliyor 😕 güç,sabır ve sağlık dilerim. Allahım başka dert vermesin yeterki 🙏💐
Yclcnbz Doktorumuz geçen gidişimizde fark etti 3 aylık kızım. Önceki gittiğimiz doktorlar bakmamıştı iyi ki bu Baktı. Eliyle açtı orayı yanı bebek olduğu için kolay oldu tabi ama dağa büyüklerde nasıl oluyor bilmiyorum
06Angara_08 Yclcnbz haftaya gidecem bende bakalım umarım tekrarlamaz yaa kimi doktor elle açmayı önermiyor ama burada başına gelen herkesin doktoru elle açmış sanırım
Ecos 06Angara_08 benim kızım 4 aylıkken yapışıklık oluşmuştu. Hemen doktoruyla görüştüm. Ben çok çabuk fark etmiştim zaten. Hemen açtılar. Sonrasında 15 gün falan bi merhem kullandık. Alt temizliğini ılık nemli pamukla yaptım hep ıslak mendil hiç kullanmadık. Doktorumuz öyle söylemişti. Şuan 18 aylık ve bir daha hiç olmadı bu zamana kadar
06Angara_08 Ecos umarım olmaz bie daha yaa yazık çocuğa ıslak mendilden sebep mi oluyormuş peki yani kayınvalidem doğduğundan beri lifle banyo yaptırır oda tahriş lifte tahriş nedenş olabilirmi acaba bastırarak yapmazdı ama aklıma takıldı
Sevinc24 06Angara_08 tam olarak neresi yapışık ben anlamıyorum 4 aylıkken başlamış dedi krem verdi ben kullanmadım kendim artık yıkıyorum ve elimle hafif açıyorum 5 aylık oldu 7 ayda gidince bakalım ne diyecek yandan yapışıktı onu açtım idrarını yapıyor bezi dolu oluyor
06Angara_08 Sevinc24 vajinanın dış dudağın8n içi bu idrar deliği varya orası işte bende anlamıyordum bilmiyordum bile burada duydum merak ettim baktım netten korktum baya oldu ama en son dün cesaretimi toplayıp baktım internette gördüğüm resimlerle aynı
06Angara_08 Nderin yaa kızınız büyük sanırım sizin birşey danışmak istiyorum ama kızım bazen sabaha kadar bezini ıslamıyor bundan kaynaklı olabilir mi acaba ben bazı çocuklarda bez bırakma gece altını ıslamıyorsa işaret derlerdi bundan sebep mi kafama takıldı sanırım bu tıkanıklık açılınca mı anlayacağım acaba
Ecos 06Angara_08 evet ıslak mendil en büyük etkenmiş bu yüzden doktorumuz ılık suyla ıslanmış pamukla temizlememizi ve kurutmamızı söyledi.
Nderin 06Angara_08 3 yaşını 2 ay geçti 38 aylık evet genelde gece bezi islatmayinca zamanı gelir derler bizde de gece ıslatmayi bırak birde yapisiklik olunca bırakma kararı aldık biraz inatçı ama zamanla başardık bezi bırakmaya kesin kararliysaniz dışarıya çıkarken aman çiş yapar diye takmayın 1 hafta deneyin baktınız söylemiyor takın bezi aradan biraz zaman geçince tekrar bir çıkarın sonuca göre devam edin derim
Yclcnbz 06Angara_08 söyledi tabi ama ben cerrahi bir şey sandım baktım eliyle yaptığı o işlemmiş zaten. Bitti bile demişti
06Angara_08 Nderin zaten dışarıya çok çıkmıyoruz 4 aylık bebeğim var zor oluyor haftasonları eşimle dediğiniz gibi 1 hafta bekleyim bakayım zaten halılar yıkanacak bahane olur☺️
06Angara_08 Yclcnbz bakalım bize ne yapacaklar benim kızım çok zorlanıyor yaprken ıkınarak yapıyor çok mu kapalı ki ya