Bao Ayazmom1 her tv izleyen otistik olmuyor ama neticede otizmi tetikliyor. Risk alıp almamak size kalmış.
Marjinal_Anne2 Ayazmom1 canm küçükmüş daha bence al konuş anlat sende iş yaparsın bir yandan onun daha çok faydasını görürsün , eğer çok zorlanıyorsan da iş sonraya kalsın bence🙏🏻
Mombaby Ayazmom1 3 yasinda sadece konusmasini biraz etkiledi onun disinda problem yok sukur sosyal girisken birisi konusmamasi da biraz pelteklik var tv ye baglamiyorum pek
kenankaan Ayazmom1 aman aman açma, doktorum bilakis tembihliyor, 3 yaşına kadar tv yasak, evimde tv kumandasını atmışım bi kenara izlemiyorum. Oğlumla ilgileniyorum. İlerde can sıkıcı şeylerle uğraşmaktansa böyle daha iyi
Ayse_gokce Ayazmom1 2 buçuk aylık bebeğe neden tv izletiyorsunuz ki bu çocuğun geç konuşmasına ve zeka geriliğine de yol açar lütfen yapmayın oyun halısı alın oyalansın orda
Polikistikannee Ayazmom1 Ilk 36 ay ekran cok tehlikeli ben izlettim bisey olmaz diyenler mutlaka çıkar izletme sakın
duyguarsddn25 Zeynep11 hayır şuan 2. 5 yaş için sıfır ekran ne işi var ekranda başka şeylerle oylayın
tuba27 Ayazmom1 bende herkes izliyor deyip açtım yemek yedirince bi ayda tv den olduğunu anlamadım başta çocuk çok değişti bende şüphelenip hastaneye gittim doktor kesinlikle tv izletme dedi,kapadık ve baya ilgilendim çok şükür düzeldi..bence neyle olursa olsun oyalayın ama tv-telefon-tablet açmayın
Patilimom Ayazmom1 hiçbir işimi yapamıyorum ev karman çorman oluyo ama bir şekilde düzen dönüyo. 7 aylık o uyumadan evde asla tv açılamaz
123ahmet Patilimom Ya ne güzel ben müzik açıyorum geneldde Mezdeke falan açıp oynuyorum kucağımda bunun da bir sakınca si olur mu acaba öyle battaniye yi yere serip yatirdigim zmn bı bakiyo ki TV na daka iki buçuk aylık oğlum ama öyle yapmıyorum TV siz canım sıkılıyor benim ya bende alışmışım
Mbal Ayazmom1 eski postlardan tv işlettiği için kafasını duvarlara vuracak çok anne var. Asla çocuğumda böyle bir risk alamam tv açmıyorum hiçbir şekilde. 9 aylık tv yi açık görmedi daha. Kimsenin çocuğuna olmaz sizinkine olur pişman olursunuz sonra. 🤷🏼♀️
Ayazmom1 Bogaannesi öncelikle empati kurarak yazdığınız için çok teşekkür ederim 1 haftalık süredir tv açıyordum oğlum izlesin diye bu postuda yaptığım ne kadar doğru yada yanlış onu öğrenmek için açtım ona göre bir yol izlicektim ama yazılanlar çok ilginç beyin yoksunu insanlarla dolu daha 22 yaşındayım ilk çocuğum çevremde kimse eşimin izin günü yok çok geç saate kadar çalışıyor sezeryan oldum zor toparladım kendimi bi çare bulmaya çalışıyorum bende bu duruma @
Bogaannesi Ayazmom1 zamanla olucak annesi merak etme 😍 her guzelligin bir zoru vardir hepimiz o yoldan geciyoruz. Benimde evim uzak kimsem yok ailem sık sık gelip gidemiyor bende yanlizim ilk zamanlar bende onem veriyodum sonradan toparlandiktan sonra bosvermeyi bende ogrendim 😍 zamanla sende toparlaninca olucak ❤
Denizzz88 Ayazmom1 evet otizmi tetiklediği söyleniyor kaldı ki otizm olmasa bile gözleri bozulma ihtimali de var çok küçük daha izletmeyin oyun halısı vs alın yada ben pusetine koyup evin içinde yanımda taşıyordum bişey yapacağım zaman odadan odaya