Dorukcugummm 1 saatten fazla izliyordu. Şuan 3 buçuk olmak üzere. Dikkat eksikliği, hiperaktiflik,ismine seslendiğimizde bakmama, konuşmama, asosyallik, oyun kuramama, komut almama gibi birsürü belirtileri vardı. 1 senedir özel eğitim alıyor dil terapisi ve diğer sorunlar için. Çoğu oranda düzeldi