Melissss merhaba lar hocam bir sorum olacaktı size kizim 16 aylık 4 aylikken tv izledi 8.ayina kadar o zamanlar çok donuk olmuştu robot gibiydi daha sonra farkedip hatamdan döndüm 8 aydır tv hayatımızda yok şu an mesela ismine bakar gozv temadi kurar 20 ye yak8n kelimesi var 2ki kelimesi de var beni çağırır anne gel yada baba gel gibi bilinçli anne baba mama ve gel der bir cok seyi anlıyor komutları topu getir babaya ver abiye ver küpleri üstüste dizer lego takmayada başladı bebegine ee yapar sallar yada bişey yedirir telefonda konuşur kendi dilinde kitabı alir okur gibi yapar kalemle karalama yapıyor taklit eder gozunu kapat derim yapar mesela
isaret eder su ister isaret eder şu der mandalinayi getirir şöy der bunlar yapabildikleri sorun şu oyuncaklarindan hemen sıkılıyor yabancılara gülüyor ama gitmiyor birde meyveleri falan sorarım şu an parmagi ile gostetiyo ama karpuz hani derim gostetmez mesela daha erkenmi acaba birde dikkati dağınık tv den kaynaklı sanırım bunun için ne yapabilirim zamanla duzelirmi birde mesela kucagimdayken utanır gibi gözüme bakiyo ama böyle kaçırıyor gibi sanki gözünde bir sıkıntı var gibi böyle mesela yabancı biri kucağına aldım yüzüne bakmaya çekiniyor ama benim kucağında çok güzel bakıyor kusura bakmayın biraz uzun oldu