cinarayazmom EzgiCik oğlum 3 ay 6 günlül. 2700 doğdu hastaneden 2500 çıktık tam 3 aylıkken 6000 kiloydu. Ama bizim 15 gün kaybımız var bronşiolitten 1 hafta hastanede yattık antibiyotk tedavisi gördük sürekli ishaldi 15 günde hiç kilo almamıştı. Sadece emziriyorum bu arada
kuzey-21 EzgiCik oğlum 6.500 kiloydu ama erkek kız kilosu fark ediyor tabi ki doğduğun da kaç kiloydu Buda çok önemli. Hiç dert etmeyin doktorunuz normal diyorsa normaldir. Millet gelir anca zayıf cart curt der ben 2550 doğurdum şuan 8 aylık 9 kilo ne zayıf ne kilolu sağlıklı olsunlar gerisi önemli değil.
EzgiCik kuzey-21 Evet kız erkek fark ediyor. Benimkide 2900 doğdu. Aynen çok haklısınız😊 sağlıkla büyütün inşllah 🌸
Esen3535 EzgiCik benim kızım da 2ay 9 günlük 4 gun önce 4300du ama doğum kilosu 2300du insanlar hep yorum yapıyor geçiştiriyorum dünde bi tanıdığı gittim yaşlı Bi annesi var kedi kadar çocuğun var yememişsin hamileyken cocuk buyumemis deyip durdu sürekli ama seni iyi anlıyorum doktora bak sen gerisini düşünme çünkü yalnız değilsin
dnzcyc iremferdi hipp kullandım ama artık mamayı mı istemiyor biberonu mu bilmiyorum içmiyor. Hiç gaz kabızlık sorunu yaşamadık mamayı kullanırken
Mommqueen EzgiCik şuan 3 ay 24 günlük güncel bilmiyorum muaynemiz dha olmadı ama 2 aylıkken 6350 kg 60 cm di boyu bende merak edıyorum güncel halini 🥰
mom24532 Mervee59 yani doktorlar boşuna okumuş o kadar sene herşeye yorumları var geçen bebeğimin damağında beyaz nokta vardı dii incisiymiş kayınvalidem tutturmuş aft o diye sert diyorum afttır diyo doktor böyle dedi diyorum o neymiş ilk defa duydum aft o diyo küfür edicem yani 😂
arc-1521 Arkadaşlar benim bebeğim şu kiloda deyip övünen anneler var Her bebeğin gelişimi farklıdır doğum kilosuna veya başka nedenlere bağlı… zayıf bebeği olan anneler üzülebilir bence o yüzden sağlıklı olsunlar varsın zayıf veya kilolu olmasınlar
Mervee59 mom24532 aa oğlumunda damağında var beyaz yuvarlak nokta diş gibi doktor geçiyor o dedi,allahtan kayınvalidemle öyle görüşmüyorum banada gelmez ayda bir belki biz gideriz karışılmasından nefret ediyorum valla