Filka bizde 7 aylıkken emekledik 8 aylıkken çıktı alt dişimiz hiç haberimiz olmadı ne ateş ne huysuzluk hemde iki tane çıkarmış şu an uzuyo. Ama üstten bi tane patlatmak üzere ve ara ara ağrı oluyor sanırım. Ağlıyor çünkü. Bizde iştah sıkıntısı yok. Ama kilo aldıran şeyler sevdiği şeyler yedirmeye çalış canım bi de çok sık yemek yedirme şu an. İyice acıksın öyle yedirmeye dene