Burcumirac tabikide zor daha yeni yeni topluyoruz bizde inan çok zor zamanlardı ciddi anlamda özel bir bakım gerektiriyor bide bizim yaşadıklarımız yetmezmiş gibi dış etkenlerin yorumları beni bitiriyordu aa ne kadar küçük ne kadar zayıf sütün yaramıyo kesin sen bakamiyosun bu çocuklara falan filan daha bir ton şey biz lohusaligimizi bile yaşayamadık dikiş acılarımızı unutup o yoğun bakım kapısının önünde saatlerce beklediğimizi bilmiyorlar tabi bilmedikleri için konuşurlar o yüzden ben çok insanların konuştuklarını takmam zayıfsa zayıf kısaysa kısa benim çocuğum bana özel kime ne 😊