Merve50 hayırlı olsun öncelikle bende hamile kaldım erkenden ama siz benden baya evvel kalmıssınız zorluğu elbet oluyor hamileyken daha doğum yapmadım ilk zamanlar uykuya meil ve kusmam coktu 3aydan 6.aya kadar rahattım şimdide karnım büyüdü cok zor oluyor biri kucakta biri karnımda ama bunada şükür diyelim allah vermiş bi can doğurmayı düşünüyorsanız ne güzel rabbim sabrını elbet verir bana soruyorlar nasıl bakıcan of cok zor olcak yani bazen sinir oluyorum ama olan oldu ben yapmısım ben bakıcam allahtan gelene ne diyebiliriz saglıkla gelsin inş 🙏😍