Merve50 birtutamsac canım okey markası var onu kullanıyorduk ama geri çekilme olmadı evlendigimizde de böyle yapıyorduk ondan kafam rahattı ama nasıl oldu yırtıkmıydı yada sonradan mı yırtıldı bilemedim 😂 ama bu doğsun direk spiral taktiricam😂
birtutamsac Merve50 hayırlısı olsun inşallah canım sağlıkla doğsun 😌 biz de ok kullanıyoruz bi kaç kez yırtıldı o yüzden eşim geri çekilme de yapıyo bu iki korunmayla da hamile kalırsam artık yapacak bi şeyim yok derim 😂 hapı eşim istemiyo spiraldende ben korkuyorum en uyanı bize de o yüzdrn çift korunma🙈
Eymen20211 Merve50 hayırlı olsun hiç moralini bozma Allah sana bu mucizeyi ikinci kez nasip etmiş annemde kız kardeşime brnim kırkım çıkar çıkmaz hamile kalmış aramızda 1 yıl 22 gün var. Bana diyor yap peşpeşe sonra tam rahatlarsın. İkiz gibi büyümüşüz hiç arkadaşa ihtiyacımız olmamış ben işimi yapardım ikiniz oynardınız bir yıl zorluk çektim sonra rahatladım diyor. Aksine sevin derim bebeğine oyun arkadaşı kardeş yoldaş geliyor. Benim de oğlum birkaç gün sonra 5 aylık olacak valla bende düşünüyorum. Üzülme hatta şükret bu haberi bekleyen nice insanlar var. Tabiki zor olur kolay değil bazen bir çocuğu baş edemiyoruz ama şöyle düşün hiç arkadaş aramak zorunda kalmıcaksın canı sıkılmıcak birbirleriyle oyanırlar sende bi nebze rahat edersin. Allah bağışlasın 🥰
Merve50 Eymen20211 Ya o kadar güzel yazmışsınız ki valla içime su serptiniz Allah razı olsun illaki yeri geliyor insan bir tanesine bazen dayanamıyor ama yiyeceği ekmek varmış napalim rabbim olmayan herkese nasip etsin çok saolsun 😍♥️
Aybukeea Merve50 son postunuzu da okudum Allah yardımcınız olsun çok zor inşallaj eşiniz iyi bir iş bulur
Merve50 birtutamsac Valla ne zormuş sürekli farklı yöntem bulmak 😂 buda doğsun da hepsini birden kullanırım artık 😂😂
Mine1_ Bizde hem prezervatif hem geri çekilme yapıyoruz sonra prezervatif yırtıkmı değilmi diye kontrol ediyoruz ,daha önce prezervatiften çıktı bizde hemen ertesi gün hapı aldık.
Tugbatugba123 Merve50 kızım 20 aylık karnımdaki bebek 6 haftalık bende doğum kontrol hapiyla korunuyordum ama korunamamisim :)
Tugbatugba123 Merve50 evet ama inan şuan daha zor canm birde hala emiyor sürekli dışarı çıkmak istiyor büyüyünce daha zorlaştı aslında
Eymen20211 Merve50 3.yü düşünmüyorsan ikisi bir arada çıkıcak işte öyle düşün 😃 Mesela şimdi ilkini büyütüyorsun 4 yşaıns falan gelince yine yine aynı sar başa 😃 ama ikisş bir olunca e zaten yemek yiyemiyorum zaten gezemiyorsun zaten uyuyamıyorum en fazla 2 saat yerine 4 saat uyanık kalırsın örneğin ama sonra tam rahatlık 😂
Merve50 Eymen20211 Yok canım ne üçüncüsü 😂😂 bunu yapayım direk spiral taktiricam biraz zor olacak ama ilerde rahat ederim inşallah 😂