Merve50 zeynepaselm son zamanlar aynen çok zor olur ama doğduktan sonra rahatlarsınız insAllah Rabbim kolaylık versin bizlere 😍
Prensescik Merve50 bnde daha 50gunluk anneyim esim korunuyor içim hiç rahat değil yine bnde hap kullanım diyorum eşim istemiyor 2 yaşındada kziim var 3.bi çocuğa Cook uzağım
Merve50 Prensescik Bu doğduktan sonra kesinlikle bende hap kullanmayı felan düşünüyorum yoksa bu gidişle her sene 1 tane çoccuk olur 😂😂
Damla29 Merve50 tabikide 1 1 bucuk sene zorluğu olacak elbet çünkü diğeri ufak ve bakıma mutfak en cok ilgiyi büyük olan isticek allah yardımcımız olur inşallah
Merve50 Damla29 Amin Allah razı olsun kesinlikle yani oğlum bir yaşındayken tam doğum yapmış olacağım daha yeni yeni gelişme aşamasında ve bu beni çok zorlayacak ama Allah bir kolaylığını verir insAllah 🤲🏻