Rabiazulal yaa aunı gün olanları okuyunca çok seviniyorum nedense ❤️ Bizimki de maşallah çok neşeli bi bebek. Benimki de ben bişey yerken ağzıma bakıyor sürekli , yalanlıyor içim gidiyor yaa 😂 bizimki balkondan arabaları seyretmeyi deviyor ve dışarıda ağaçlar çok ilgisini çekiyor nedense