Sevo2855 genelde dört buçuktan sonra uyutmuyorum uykusu geliyor ağlıyor yinede yatırmıyorum yedi yedi buçuk civarı artık dayanamıyor o zamanda odamıza geçiyoruz ışığı kapatıyoruz baktım hareketli yorulmamışsa duş aldırıyorum yanına yatırıyom emziriyorum o sırada uyuyo sonra beşiğine koyuyorum yarım saat bir saat bekliyorum yanında çünkü ayrıldığımı düşünüyo kalkıyo bana bakıyo pış pış açıyorum tekrar uyuyo ☺️ Sabahta altı buçukta kalkıyoruz ama 😂geç uyutmayı denedim çok sarsıldı yedi buçuk bizim için en ideali oldu gece sadece emer yatar sallamam gündüz sallanır sadece